UPISI U UČENIČKE DOMOVE U ŠKOLSKOJ GODINI 2022./2023.

     Poštovani roditelji i učenici,
     poveznica na Odluku nalazi se ispod teksta, a najvažnije   
     informacije možete  pročitati i ovdje:

LJETNI UPISNI ROK

  • Početak prijava učenika/kandidata u sustav 4. 7. 2022.
  • Početak prijave odabranih učeničkih domova 11. 7. 2022.
  • Rok za dostavu dokumentacije učenika (dokumenti kojima se ostvaruju dodatna prava za upis u učenički dom) 13. 7. 2022.
  • Unos prigovora na osobne podatke, ocjene i podatke na temelju kojih se ostvaruju dodatna prava za upis u učenički dom 13. 7. 2022.
  • Brisanje s lista kandidata koji nisu zadovoljili preduvjete 13. 7. 2022.
  • Završetak prijava         

    Početak ispisa prijavnica 14.7.2022.

  • Krajnji rok za zaprimanje potpisanih prijavnica (učenici dostavljaju razrednicima ili ih skenirane učitaju u sustav; kandidati iz drugih obrazovnih sustava skenirane prijavnice učitaju u sustav)
    Brisanje s lista kandidata koji nisu zadovoljili preduvjete ili dostavili prijavnice 15. 7. 2022.
  • Objava konačnih ljestvica poretka 16. 7. 2022.
  • Upis u učenički dom
    Dostava dokumenata koji su uvjet za upis u učenički dom osobno ili elektroničkim putem (potvrda školske medicine, potvrda obiteljskog liječnika o nepostojanju kontraindikacija za smještaj u učenički dom)
    Dostava potpisanog obrasca o upisu u učenički dom (upisnice) učeničkom domu u koji se učenik upisao
    (domovi sami određuju točne datume za zaprimanje upisnica i dodatne dokumentacije u sklopu predviđenog razdoblja i objavljuju ih u natječaju te na svojoj mrežnoj stranici i oglasnoj ploči doma) 18. 7. – 19. 7. 2022.
  • Objava slobodnih upisnih mjesta za jesenski upisni rok 20. 7. 2022.

JESENJSKI UPISNI ROK

  • Početak prijava učenika/kandidata u sustav i prijava odabranih učeničkih domova 28. 8. 2022.
  • Rok za dostavu dokumentacije učenika (dokumenti kojima se ostvaruju dodatna prava za upis u učenički dom) 30. 8. 2022.
  • Unos prigovora na osobne podatke, ocjene i podatke na temelju kojih se ostvaruju dodatna prava za upis u učenički dom 30. 8. 2022.
  • Brisanje s lista kandidata koji nisu zadovoljili preduvjete 30. 8. 2022.
  • Završetak prijava
    Početak ispisa prijavnica 31. 8. 2022.
  • Krajnji rok za zaprimanje potpisanih prijavnica (učenici dostavljaju razrednicima ili ih skenirane učitaju u sustav; kandidati iz drugih obrazovnih sustava skenirane prijavnice učitaju u sustav)
    Brisanje s lista kandidata koji nisu zadovoljili preduvjete ili dostavili prijavnice 1. 9. 2022.
  • Objava konačnih ljestvica poretka 2. 9. 2022.
  • Upis u učenički dom
    Dostava dokumenata koji su uvjet za upis u učenički dom osobno ili elektroničkim putem (potvrda školske medicine, potvrda obiteljskog liječnika o nepostojanju kontraindikacija za smještaj u učenički dom).Dostava potpisanog obrasca o upisu u učenički dom (upisnice) učeničkom domu u koji se učenik upisao 2. i 5. 9. 2022.
  • Objava slobodnih upisnih mjesta nakon jesenskoga upisnog roka 6. 9. 2022.

NN 72/2022 (24.6.2022.),Odluka o uvjetima za prijam učenika privih razreda srednjih škola u učeničke domove u školskoj godini 2022./2023.

 

Kriteriji za upis učenika prema MZO

Usluge smještaja, prehrane i odgojnog rada u učeničkom domu u pravilu mogu koristiti redoviti učenici srednjih škola Republike Hrvatske koji se školuju izvan mjesta stalnog boravka koji su hrvatski državljani ili Hrvati iz drugih država.

Iznimno, ukoliko Dom i nakon provedenog natječaja za redovne učenike prvih razreda  ne popuni sve kapacitete, raspisuju se slobodna mjesta za jesenji rok.

 

Smještaj učenika

Učenički dom može primit 245 učenika. Imamo 11 odgojnih skupina od kojih je 5 muških, 5 ženskih i jedna muško-ženska odgojna skupina, pod vodstvom 11 odgajatelja.

Prehrana učenika

U sklopu doma nalazi se blagovaonica s kapacitetom od 70 mjesta. Uz blagovaonicu nalazi se kuhinja opremljena suvremenom opremom u kojoj se dnevno priprema 3 obroka za učenike.

Lokacija

Učenički dom "Tin Ujević" Zagreb smješten je u Dubravi, preko puta Agronomskog fakulteta. Odlično prometno povezan i u blizini srednjih škola i sportskih terena dom je idealan za boravak učenika.

Povijest

Od 1992. godine u domu su smješteni učenici koji pohađaju srednje škole. Dom osigurava svim primljenim učenicima stalnu pedagošku pomoć, smještaj i prehranu.

Potrebni dokumenti za upis

         1

Upisnica

Upisnicu je potrebno preuzeti na stranici https://domovi.e-upisi.hr/ na kartici “Moji rezultati” i elektronski priložiti na označeno mjesto. 

        2

Lječničko uvjerenje

Potvrdu nadležnog lječnika za boravak u domu treba učitati u sustav na stranici https://domovi.e-upisi.hr/ na označeno mjesto. 

    3

Fotografija

1 fotografija veličine 3×3,5 cm

        4

Dodatni dokumenti

Interni dokumenti bit će poslani mailom roditeljima/skrbnicima učenika nakon upisa u ljetnom upisnom roku. 

Informacije koje trebate znati

ROKOVI ZA PODNOŠENJE PRIJAVA I UPISI

Rok za predaju zamolbi za prijemObjava konačne ljestvice poretka
Ljetni upisni rok 4.7. -14.7.2022.16.7.2022.
Jesenski upisni rok 28.8. - 31.8.2022.2.9.2022.

Učenički dom Tina Ujevića
Avenija Gojka Šuška 4
Zagreb 10000
Hrvatska
info@domtinujevic.hr

ODLUKA O UVJETIMA ZA PRIJAM UČENIKA PRVIH RAZREDA SREDNJIH ŠKOLA U UČENIČKE DOMOVE U ŠKOLSKOJ GODINI 2022./2023.

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

1Koji su uvjeti za prijem novih učenika?

Usluge smještaja, prehrane i odgojnog rada u učeničkom domu u pravilu mogu koristiti redoviti učenici srednjih škola Republike Hrvatske koji se školuju izvan mjesta stalnog boravka koji su hrvatski državljani ili Hrvati iz drugih država.

Iznimno, ukoliko Dom i nakon provedenog natječaja za redovne učenike ne popuni sve kapacitete, zbog određenih potreba može prema odgovarajućim kriterijima primiti i redovne studente.

2Kako su uređene sobe?

Imamo trokrevetne i dvokrevetne sobe. Sobe su namještene s tri ugradbena ormara, zidnim policama, radnim stolovima i stolicama tako da svaki učenik ima svoj posebno odvojeni radni prostor. U svakoj sobi nalazi se WC i tuš kabina, te kupaonski ormarići za toaletni pribor.

Svaka soba ima dostupan wi-fi i sve materijalno-tehničke uvjete za praćenje online nastave.

3Kakve slobodne aktivnosti nudite u domu?

Svrha slobodnih aktivnosti u Domu je razvijati kod učenika osobine ličnosti, znanja,vještine, sposobnosti potrebne za djelovanje pojedinaca kao samostalnih mladih osoba kroz kreativnost na različitim područjima.

Time učenici razvijaju socijalnu svijest te osmišljeno i aktivno koriste svoje slobodno vrijeme te ujedno razviti pozitivan odnos prema radu.

U skladu s tim načelima  učenici se mogu kreativno ostvariti kroz:

SPORTSKE AKTIVNOSTI( nogomet, košarka, stolni tenis,badminton, šah, fitnes, ples)

KULTURNO-UMJETNIČKO PODRUČJE (dramska radionica, glazbena radionica,zbor,ekološka radionica, kreativna radionica, keramičarska radionica, WEB radiona, građanski odgoj i obrazovanje,foto/film/video radionica, klub prijatelja knjige-knjižnica)

POSEBNE PROGRAME (kultura komuniciranja i ophođenja, prevencija nasilja među učenicima, prevencija konzumiranja sredstava ovisnosti, praćenje kulturnih događanja, folklor i tamburaši,teretana, tehnička podrška).



4Do koliko sati učenici mogu ostati vani?

U skladu s Pravilnikom o kućnom redu, učenici 1. i 2. razreda imaju dozvoljen izlazak radnim danom  do 21:00h, a učenici 3. i 4. i 5. razreda do 22:00h.

Druženje učenika i učenica  radnim danom je dozvoljeno u za to predviđenim prostorijama Doma: atrij, TV klubovi, učionice, sportska dvorana, video klub te kabineti.

Prestanak svih aktivnosti u Domu, osim učenja je u 22:00h kada učenici moraju biti u svojim sobama. Za duže učenje učenici se javljaju odgajatelju koji evidentira njihovu aktivnost.

Izlazak petkom i subotom te dan prije praznika i blagdana  za učenike 1.i 2. razreda predviđen je do 23:00h, a za učenike 3.,4., i 5. razreda do 24:00h.

5Kakva je opremljenost doma internetom, tv-om….?

Internet je dostupan u  bilo kojem dijelu doma. Postoji i poseban informatički kabinet u kojem učenici imaju 12 LAN priključaka na brzi internet u kojem se nalaze stolna računala novije generacije s printerom za potrebe učenika. Tv klubovi opremljeni su plazma televizorima. 

6Kako glasi dnevni raspored učenika?

Dnevni raspored učenicima je određen Pravilnikom o kućnom redu koji se strogo mora poštivati.

Svaki učenik koji dođe u Dom dobije jedan primjerak Izvatka iz pravilnika o kućnom redu koji mora proučiti i primjenjivati u kroz dnevni raspored aktivnosti. Odstupanja od pravila kućnog reda moguća su isključivo za zdravstvene potrebe učenika ili unaprijed dogovorene obiteljske obveze na zahtjev roditelja.

Dnevni raspored:

6:30-08:00   Radnim danom doručak  (subotom i nedjeljom 7:00-8:30)

8:00-08:30   Obilazak odgajatelja

do 08:30 (ustajanje, održavanje osobne higijene i higijene prostora u kojem učenici borave (sobe, kupaonice).

08:30-11:00 Prijepodnevno obvezno učenje ( u sobama ili učionicama)

                      *izlazak dopušten isključivo uz odobrenje odgajatelja i obveznu prijavu na porti.

12:00-15:00 Radnim danom ručak (subotom 12:00-14:00, nedjeljom 11:30-12:00)

15:30-18:00 Poslijepodnevno obvezno učenje (u sobama ili učionicama)

19:00-21:00  Večera (subotom 18:00-19:30 nedjeljom lunch paket 18:00-19:00)

                        Slobodno vrijeme učenika

                        

Do  21:00       Dostava hrane u Dom ukoliko učenici žele nešto naručiti izvana.

                        Izlazak učenika I. i II. razreda

 

Do 22:00       Dopušten je izlazak učenicima III., IV., i V. razreda

                       Svi učenici trebaju biti u svojim sobama

 

*U 22:00 obilazak odgajatelja i evidencija učenika po sobama.

NIJE DOPUŠTENO: Unošenje i konzumiranje hrane u sobama (u blagovaoni do 21:30)